Ett trykk på app-ikonet og du er inne i bedriftens app. Man slipper å huske en internettadresse eller google for å finne frem til bedriftens nettside.
Man har nesten ubegrenset med muligheter i en app, men her er et par eksempler som kanskje skiller seg ut.
Push-varsler
Du kan sende brukerne av appen meldinger uavhengig om de er har appen din åpen eller ikke, med viktige beskjeder, eller hvis det skjer en hendelse i appen din du vil varsle om. Brukeren trykker på meldingen på skjermen og kommer rett inn i appen din.
Abonnement og kjøp i appen:
Du har mulighet til at brukere kan abonnere på tilleggsfunksjoner, eller gjøre kjøp i appen for å få tilgang til flere funksjoner, på samme måte som når man for eksempel kjøper “coins” i et spill.
Geolokasjon og GPS
Har du en app med kart og vil gjøre det enkelt for brukeren å finne noe, kan man bruke GPS i telefonen til å vise posisjonen til brukeren i forhold til et sted, veibeskrivelse, hvor langt unna man er, bare vise lokasjoner som er innenfor en viss radius osv.
De fleste er i dag vant til apper og mulighetene man har. Ta kontakt for å høre om mulighetene du ser for deg lar seg gjøre. Det er stor sannsynlighet for det.